Wednesday, June 06, 2012

Küpsisetort

Täna valmistan ma küpsisetorti sõbrannalt saadud uue nipiga:-))Nimelt vahustatud hapukoorega...Kui sõbranna ükspäev minult küsis,kas ma olen ennem hapukoort vahustanud,tundus see väga võõras ja imelik asi minu jaoks,kuid kindlasti paljude jaoks teada,tuntud nipp juba.Jaa nüüd kui enda jaokski see nipp avastatud,ei kavatse ma sellest kindlasti loobuda...:-)
Nii,et siin kohal tänud sõbrannale,kes minuga seda avastust jagas!



Vaja läheb:

Neli pakki küpsiseid
400 g hapukoort
200 g moosi
kaks banaani
100 g shokolaadi
Kaunistuseks võib lasta mõtteil
lennata!                                         
                                                       
                                                                                 
Immutamiseks on hea keeta kangem kohvi,sellega jääb mõnus kohvi maitse taustal tunda
ja tõmbab magusust tagasi..Hapukoor vahustada mõnusaks vahuseks,mis nõuab oma 15-20 minutit kuid on seda väärt!Kook jääb mõnus õhuline,ilusam ja ütleks,et isegi maitsvam.Võib lisada ka veits suhkurt,mida mina ei teinud,kuna liiga magusa fänn ei ole.Küpsised pista kohvist läbi kiiresti ja laduda esimene kiht, mille peale
määrida kõik moos ja vahustatud hapukoor,laduda samamoodi järgmine kiht,mille peale läheb hapukoorevaht,banaani viilud ja riivitud shokolaad ja nii korrata kuni viimase kihini.Kõige peale panna ohtralt hapukoort ja kaunistada endale meeldival viisi!Mina kasutasin kohvimaitselisi shokolaadinööpe.NB.vahustata kindlasti hapukoor kui vähegi aega,sest see on seda väärt nii maitse kui välimuse poolest!


                                                                               
                                                                                

                     

No comments:

Post a Comment