Tuesday, June 26, 2012

LINNUPIIMAKOOK MAASIKATEGA

Juheeiii käes on maasikate aeg ja kindlasti ei jäta ma seda võimalust kasutamata!Nii näevadki minu edaspidised menüüd ette maasikaid ja veelkord maasikaid:-))

Täna valmistan ma oma lemmik kooki ja paljude oma sõbrannade,tuttavate,pere jne. lemmik kooki!Selle koogiga olen ma saanud kõige enam kiidusõnu ja oma hüüdnimeks koogitädi :-))See kook on tõesti suussulav ja heaaaa!


Vaja läheb:

200g digestivküpsiseid
50g võid
300g hapukoort
200g vahukoort
1 pakk maasika tarretisepulbrit
2 tl vaniljesuhkurt
2 tl želatiini
75g suhkurt
2 spl sidrunimahla
maasikaid

Purusta küpsised peeneks,sulata või ja vala sulatatud või küpsiste hulka.Suru küpsisesegu küpsetuspaberiga kaetud 26 cm lahtikäiva küpsetusvormi põhja.Pane külmkappi seisma seni kui valmistad katet.Pane anumasse tarretisepulber ja lisa kaks teelusikat želatiini ning vala peale klaas keevat vett.Seni kuni tarretis ja želatiin lahustuvad vahusta vahukoor suhkru ja vaniljesuhkruga.Sega hulka hapukoor ja lahustunud tarretisesegu ning lisa sidrunimahl.Vala ettevaatlikult segu põhjale ja aseta külmkappi tarduma vähemalt 4 tunniks.Kaunista värskete maasikatega!

No comments:

Post a Comment