Thursday, August 02, 2012

Õuna muffinid


Idee õuna hooajaks,mis kindlasti oma maitsega paljud ära võlub.See magustoit on lihtsalt võrratu,mille nautimisest ma vist kunagi ei väsi:-)Ta on saanud mulle nii lemmikuks,et minu jaoks ei ole see enam hooaja magustoit,kui maitsvad õunad puuotsas valmivad vaid ikka ja jälle haaran ma poest endale mõned õunad ja neist toredad muffinid valmistan:-)Nii ka tänagi,poes ringi jalutades ja ilusaid punaseid õunu silmates,peas keerlemas muffini mõtted!

Vaja läheb:

4 õuna
150g jahu
70g võid
2 muna
1/2 klaasi piima
80g suhkurt
40g shokolaadi
1spl vaniljet
Serveerimiseks jogurtit




Lõika õuntelt pealt ära 2 cm laiused kaaned.Eemalda noaga südamikud ja kraabi lusikaga seest õõnsaks.(jäta sisu alles,sest see läheb hiljem täidisesse)Valmista täidis,milleks sega omavahel jahu,või,munad,piim,suhkur,vaniljesuhkur.Lisa tükeldatud shokolaad ja õuntest eemaldatud sisu.Kui mõned tükid on liiga suured,lõika väiksemaks.Serveeri soojalt jogurtiga!


Muffinid taas söödud ja kiitmast ma neid ei väsi!
   

No comments:

Post a Comment